niedziela, 3 września 2017

Kto z Was lubi gry? :D

Hej hej i czołem :)

Jako, że jestem "molem komputerowym" to dużo pykam w gierki. Jedną z nich jest Hearthstone (UWAGA! Lokowanie produktu!) ;D Nie będę się zagłębiać w działanie gry, bo nie o tym jest ten blog :P Po prostu odwzorowałam w swoim programie graficznym jedną z kart pochodzącą z tej gry. Oto efekt:





 A oto oryginał:




Wiem, wiem trochę kolesia pogrubiłam, ale chyba jest ok nie? ;)

PS. Sorry za długą nieobecność, ale byłam na wakacjach :))

Do następnego razu!

3 komentarze:

  1. Trochę grubszy jest na twarzy i tylko tyle, ale to nic nie szkodzi. Podoba mi się ręka, w której trzyma księgę, dobre cieniowanie, widać je też, w górnej części zbroi. Praktyka czyni mistrza.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem nieźle. :D Ja ostatnio też zaczęłam przygodę z tabletem graficznym i dla mnie okazało się to trudniejsze niż przypuszczałam, zwłaszcza że mam tablet bez ekranu. Tak z ciekawości, z jakiego programu korzystasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z programu o nazwie Krita. Jest całkowicie darmowy i ma całkiem sporo ciekawych funkcji. Jak dla mnie jest wystarczający :D

      Usuń